بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

آنتونیو مانیکونه عضو جدید کادر قلعه‌نویی!

  • کد خبر: ۱۶۵۸۱۵
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
آنتونیو مانیکونه عضو جدید کادر قلعه‌نویی!
آشنایی با مربی ایتالیایی که احتمالا عضو جدید کادر فنی تیم ملی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با اعلام امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، بحث اضافه شدن دستیار خارجی به کادر فنی تیم ملی مطرح شد.
انتخاب و معرفی دستیاران ایرانی قلعه‌نویی هم برخی انتقادات را به همراه داشت و در نهایت خود او هم چندین بار از درخواستش برای دستیار خارجی گفت.
ابتدا رسانه‌ها از ۲ دستیار پائولو بنتو که او را در جام‌جهانی همراهی می‌کردند نام بردند، اما به نظر می‌رسد فدراسیون نتوانسته رضایت این دو مربی پرتغالی را جذب کند.
بعد‌ها با خداحافظی تکسیرا، دستیار پرتغالی سابق قلعه‌نویی از هواداران سپاهان، برخی گمانه زدند که شاید او قرار است به تیم ملی اضافه شود که قلعه‌نویی بلافاصله بعد از بازگشت از مراسم قرعه‌کشی، از این بابت ابراز بی‌اطلاعی کرد.
حالا مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی که با دیشب با برنامه مجله فوتبال گفتگو می‌کرد، از اضافه شدن یک مربی ایتالیایی به کادر فنی تیم ملی خبر داد. نبی گفت که این مربی به همراه تیم ملی سوییس سابقه حضور در جام‌جهانی را در کارنامه دارد.
با نگاهی به اطلاعات موجود در سایت ترانسفر مارکت، نام ۲ ایتالیایی در کادر چند سال اخیر تیم ملی سوییس به چشم می‌خورد. پاتریک فولتی مربی دروازه‌بانان ایتالیایی-سوئیسی یکی از آنهاست که از سال ۲۰۱۱ در رده‌های سنی ملی سوییس مربیگری کرده و به همراه این تیم در قطر ۲۰۲۲ حضور یافته است.
دیگری آنتونیو مانیکون ۵۶ ساله است که ۲ سال قبل پس از حضوری چهارساله از کادر تیم ملی سوییس جدا شده است. مانیکون که سابقه مربیگری در اینتر و لاتزیو را هم به‌عنوان دستیار در کارنامه دارد، در حال حاضر تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی ایران باشد.
البته باتوجه به آن دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی تراکتور در اردوی نخست تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی به صورت موقتی حضور یافت، جای خالی یک مربی دروازه بان‌ها احساس می‌شود؛ بنابراین پاتریک فولتی احتمالا همان مربی مدنظر نبی است. فولتی که خودش تا سال ۲۰۱۰ در مستطیل سبز حضور داشته، در دوران بازیگری در لیگ برتر انگلیس هم به میدان رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->